آهنگ بسیار زیبای دل اسیره از فرامرز اصلانی با ریتم 4/4
......گیتاریست.....
LOVE IS LIKE WAR EASY TO START AND DIFFICULT TO END


Am(1) A7(1) Dm(2) G7(2) C(2) Am(2) Dm6(2) E7(2

C(2) G7(2) Dm(2) A7 Am
 ميدوني دل اسيره  اسيره تا  بميره

Am(2) E7(2) Dm6(2)Am(2
 ميدوني بدون  تو  دلم آروم نگيره

C(2) G7(2) Dm(2) A7 Am
  ميدوني  دل تنگ تو  نموده آهنگ  تو

Am(2) E7(2) Dm6(2) Am(2
  ولي بيهوده  جويد  بسي بيهوده  پويد

G(4)  ...........................................Am(4
به من بگو  بي وفا حالا يار كه هستي

E(2)  ....................F(4
خزان عمرم رسيد.. نوبهار كه هستي

G(4) ..................................................Am(7
*مي خوام برم دوردورا دلم طاقت ندا*ره

E(2) ...............................................F(
دست غم تو داره.. روزامو مي شمااااااره)
ميدوني.........

نوشته شده توسط: روزبه10آذر89



نظرات شما عزیزان:

پونه
ساعت14:45---10 آذر 1389
س.خوبی؟.مرسی.من نمیدونم چرا بین دوتای آخری فاصله افتاده.این آهنگو منم دوس دارم زدنش خیلی قشنگه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ر و ز به
آخرین مطالب
v

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 102
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 27468
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت